5 Januari - Fortsättning bb väskan

Slapp dag idag, jeppe har varit ledig :d
Vi har tagit det lungt och spelat spel nästan hela dagen :D
Vi har även bytt i sängen för idag ska vi börja sova med bebisens snuttefilt och diinglisen( speldosan)

Jag har även fortsatt att packa bb väskan ( väskorna), vi har en stor väska till mig och jesper, en liten till bebis och sedan en " handväska".

Snart klart med allt.. ska bara vänta på att tvättmaskin och sådans ska bli klart.
Sen det sista som jag lägger i väskan /orna är det då vi precis ska åka in, så som mödravårds journalen, plånbok och resten av matsäcken osv.

Så det har varit min dag.

Jeppe åkte in till stan då det är möte 20.30 på hans jobb.. måste va så sent för då har butiken stängt. lite trist att det är så sent men men.

Nu ska jag dricka vatten för börjar få lite huvudvärk, ska duscha med så kasnke det går över. Har nog hållit på lite för mkt.. suck!

Har även kollat på gamla bilder kom jag på nyss :P

Några bilder på mig och min borsson när han va liten fjant:D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu