Saturday night life

Malin åkte iväg och jobbade, sen kom fredrisch hit och vi drog på stan och käkade och kollade i affärer.
Sen kom malin tillbaka från jobbet och vi satte oss på o'learys en liten stund.

Efter det gick jag hem medans jeppe och fredrisch satt kvar för jag skulle dammsuga och fixa innan folket skulle komma på kvällen.

Jag skulle ju ha en liten födelsedags fest hos mig för jenny och när folk kommit hade vi super trevligt vi spela en egen variant av öl pingis, hade ingen pingis boll så fick göra en boll av papper och plast :p 
Jag,Malin och Oskar vann ju självlart varje gång ;P
Jennys lag bestod av Nella,Flumm och Rasmus.

Fick även folket att sjunga för jenny medans hon satt ner sen skåla vi alla i champagne :D

Det skulle komma fler men ja... vi träffa dom ute på korgen senare :P


Minnesvärd kväll, jag hade super kul :D


Fredriks snus :P



Jenny

Fett rolig kväll, men avslutet kunde ha blivit bättre. Synd att folk inte kan säga vad dom tycker till personerna de gäller. Men tack för en super kväll! =) får vi göra som snart igen!

2012-06-12 @ 14:35:27
Emelie: svar

Ja det e ju synd, men förrutom det så var den super och de gör vi om fler ggr ;)

2012-06-12 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Profilbild=bloglovin nu